Informacja prasowaWarszawa, 10 października 2017 r.W czasach zdominowanych przez nowoczesne technologie często zapominamy o tym, że nie tylko one stanowią dla nas wyzwanie. Dużą uwagę powinniśmy przyłożyć do zagadnienia pr
Komunikat prasowy — Środa, 7 sierpnia 2019 r.FINAŁ IBIS MUSIC NA SCENIE FESTIWALU SZIGET 2019 W BUDAPESZCZIE – WŚRÓD FINALISTÓW POLSKI ZESPÓŁ SO FLOWPrzed nami finał muzycznej kampanii ibis MUSIC. Marka z dumą zaprezent
Novotel Wrocław CityFilmowy hotel pokazuje nowe obliczeNovotel Wrocław City, jeden z najbardziej znanych hoteli w stolicy Dolnego Śląska, dzięki zakończeniu kolejnego etapu kompleksowych działań modernizacyjnych, zyskał wł
Yusuf Mehdi, wice prezes, IEB oraz Nancy Tellem, prezes ds. mediów rozrywkowych i cyfrowych, uczestniczyli wczoraj w konferencji branżowej All Things D: Dive into Media. Podczas spotkania, zarząd grupy Interactive Entertainment Busi
Dawid Kwiatkowski wyznaje miłość na planie „The Voice Kids”W nowym formacie telewizyjnej Dwójki „The Voice Kids” w gronie Trenerów znalazł się m.in. Dawid Kwiatkowski. Jak się okazuje, polski Justin Bieber bardzo dobrz
Warszawa, 20 września 2019#IBISSTYLESBYUS – KREATYWNY WERNISAŻ W WARSZAWIEW czwartek, 19 września 2019, w hotelu ibis Styles Warszawa Centrum odbyła się kreatywna wystawa #ibisStylesByUs. W hotelowym wnętrzu w specjalnie zaar
28 lutego 2018, WarszawaWielkimi krokami zbliża się gala wręczenia Oscarów. Podczas tegorocznej uroczystości nie tylko poznamy tytuły najlepszych filmów, zobaczymy najpiękniejsze kreacje, ale też dowiemy się, która piosenka
ZAMIAST DO GABINETU – ZAPRASZAMY DO TEATRU!Joanna – Dominika Ostałowska wymiennie z Joanną Trzepiecińską i Olgą Bończyk – egzystencjalna zapaśniczka, kobieta z pretensją, Walenty – Dariusz Kordek wymiennie
Warszawa 6 września 2017 The Voice of Poland 9: Kosmiczne wokale na Kujawach i PomorzuCzas na kolejny odcinek „Przesłuchań w Ciemno”. Tym razem o tytuł „Najlepszego Głosu w Polsce” powalczą wokaliści z Kujaw i Pomorza.
Ponad 5 ton opakowań po piwie wysprzątanych przez uczestników Przystanku Woodstock i 20-metrowa postać stworzona z niemal 5 tysięcy skrzynek ? to efekty inicjatyw marki Carlsberg prowadzonych podczas 19. edycji festiwalu z aktywn